Mimozáručný servis mobilných telefónov

Vykonávame mizáručný servis takmer všetkých značiek mobilných telefónov, tabletov či PDA vrátane jednoduchších oprav notebookov a netbookov (výmena lcd, konektorov, hardisku, pamäte, klávesnice, reinštalácia operačného systému, atď.). Poskytujeme 3 mesačnú záruku na opravovanú vadu a 6 mesačnú záruku na použité nové náhradné diely. Ďalšie informácie nájdete v informatívnom cenníku servisu.

  • jednoduchý servis - na počkanie (výmena slúchadla, zvončeka, mikrofónu, flex kábla, krytu, prasknutého displeja LCD alebo dotkykovej plochy, odblokovanie na všetky siete, nahratie chýbajúceho slovenského jazyka do menu, aktualizácia firmvéru/softvéru telefónu na najnovšiu dostupnú verziu)
  • náročnejší servis - do 5 pracovných dní (oprava problémov zo signálom, nabíjaním, nevibrovaním, audio obvodom, čistenie zatečeného (zoxidovaného) telefónu kvapalinou alebo navlhnutím, oživene bootloaderu mŕtveho telefónu/tabletu /tzv. hard brick recovery/ z dôvodu prerušenej alebo neúspešnej aktualizácie softvéru výpadkom napájania alebo zamrznutia počítača pomocou pripojenia cez JTAG adaptér alebo JIG box atď.)

 

Nakoľko sa niektoré závady mobilných telefónov často opakujú, vieme Vám na základe čo najpresnejšieho popisu poruchy telefónu, vypracovať bezplatne predbežnú cenovú ponuku opravy. Telefón je následne samozrejme potrebne nejakým spôsobom (poštou, osobne alebo kuriérom) prepraviť k nám do servisu. Ak máte záujem o využitie tejto služby, vyplňte, prosím nasledujúci dotazník. Po jeho odoslaní Vás budeme v pracovné dni kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.

Upozornenie: Pokiaľ chcete reklamovať mobilný telefón, príslušenstvo alebo náhradný diel zakúpený cez náš internetový obchod, počas jeho záručnej doby, postupujte podľa reklamačného poriadku, nevypisujte tento formulár, ktorý je určený len na mimozáručné opravy!

Servisný formulár - určený je len pre mimozáručný servis telefónov a tabletov

verify

* Tento údaj je povinný

Navrch stránky